عنــــصــــر شـــــــیــــک

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی
نویسنده : Mostafa بازدید : 1546 تاریخ : پنج شنبه 20 آذر 1393برچسب:ای جوانان عصر حاضر روزگار فتنه هاست(شعرخوانی)-حاج فیاض حسنلو, ایمان کیوانی, تا ابددهر نوکر توام،زیر لواء مادر توام(شور) کربلایی ایمان کیوانی, تا میگیم حسین مادرش ناله میزنه(سنگین) کربلایی ایمان کیوانی, حاج فیاض حسنلو, حسنلو, در سپهر علم تاریخ جهان (شعرخوانی)-حاج فیاض حسنلو, در گستره ی جهان دلیلم(واحد) کربلایی ایمان کیوانی, دوباره روضه ی کوچه به پا شد (زمینه) کربلایی ایمان کیوانی, ذکر گویی+دوباره دلم پریشونه، برای غم تو میخونه (شور و ذکر) کربلایی ایمان کیوانی, شعر خوانی حسنلو, شهادت امام صادق 1393 ایمان کیوانی, فقال الله معبودمگه میشه بی علی بود(شور) کربلایی ایمان کیوانی, قتیل العبرات ، قتیل العبرات(شور) کربلایی ایمان کیوانی, کربلایی ایمان کیوانی, کیست این حیدر که در دل ها شاهی میکند (شعرخوانی) حاج فیاض حسنلو, کیوانی, یاعلیای جوانان عصر حاضر روزگار فتنه هاست(شعرخوانی)-حاج فیاض حسنلو, ایمان کیوانی, تا ابددهر نوکر توام،زیر لواء مادر توام(شور) کربلایی ایمان کیوانی, تا میگیم حسین مادرش ناله میزنه(سنگین) کربلایی ایمان کیوانی, حاج فیاض حسنلو, حسنلو, در سپهر علم تاریخ جهان (شعرخوانی)-حاج فیاض حسنلو, در گستره ی جهان دلیلم(واحد) کربلایی ایمان کیوانی, دوباره روضه ی کوچه به پا شد (زمینه) کربلایی ایمان کیوانی, ذکر گویی+دوباره دلم پریشونه، برای غم تو میخونه (شور و ذکر) کربلایی ایمان کیوانی, شعر خوانی حسنلو, شهادت امام صادق 1393 ایمان کیوانی, فقال الله معبودمگه میشه بی علی بود(شور) کربلایی ایمان کیوانی, قتیل العبرات ، قتیل العبرات(شور) کربلایی ایمان کیوانی, کربلایی ایمان کیوانی, کیست این حیدر که در دل ها شاهی میکند (شعرخوانی) حاج فیاض حسنلو, کیوانی, یاعلی, ادامه مطلب

حتما همه شما دوست دارید سایت و وبلاگتون پر بازدید باشه و روزانه کاربران زیادی بهتون سر بزنن.

پشتوانه هر نویسنده ای آمار بازدید و تعداد نظرات وبش هست،برای این منظور خیلی از نویسنده ها هزینه های گزافی انجام میدن تا بصورت فیک (مصنوعی) بازدید بالا داشته باشن که در نهایت همه اینها با شکست رو به رو میشه.

در این مقاله من به شما یاد خواهم داد که چطور بی دردسر یک وبلاگ خوب و پر بازدید داشته باشیم.

قدم اول انتخاب موضوع : وبلاگ های عاشقانه،ورزشی،خبری،شخصی و تخصصی تنها قشر کوچکی از کاربران اینترنت را تشکیل داده و طرفداران خاصی دارد بنابراین احتمال موفقیت در این گونه وبلاگ ها کم و بستگی به پشتکار و تلاش چند ساله شما دارد.وبلاگ های تفریحی و سرگرمی انتخاب اکثر کسانی ست که به قصد کسب درآمد و بازدید شروع به نویسندگی میکنند اما باید به خاطر داشت اینگونه وبلاگ ها نیز بسیار زیاد شده و احتمال موفقیت شما در این وبلاگ ها بستگی به پشتکار و مطالب متفاوت شما دارد.

قدم دوم انتخاب عنوان مناسب : از عنوان هایی استفاده کنید که مخاطب جذب کن باشد.عنوان هایی که وقتی یک کاربر برای بار اول با آن رو به رو شد وسوسه شود تا روی عنوان سایت شما کلیک کند.انتخاب عنوان باید با محتوا و آدرس سایت شما هماهنگی داشته باشد.

قدم سوم انتخاب قالب مناسب : متناسب با محتوای سایت خود قالب مناسبی انتخاب کنید.انتخاب قالب مناسب،ساده،زیبا و در عین حال سبک و بدون شلوغی های اضافی کمک شایانی به جذب کاربر شما میکند.از استفاده بیش از حد ابزار های وبلاگ نویسی در سایت خود پرهیز کنید چرا که علاوه بر شلوغ کردن سایت شما سرعت لود سایت نیز زیاد شده و کاربر به ناچار صفحه را بسته و دیگر به سایت شما نخواهد آمد.

قدم چهارم انتشار مطالب ناب و غیر تکراری : کپی پیست از سایر سایت ها و وبلاگ های دیگر جز اینکه وقت شما را تلف کند سود دیگری ندارد.به جای استفاده از مطالب دیگران مطالب جدیدی انتشار دهید تا سایت شما در بازدید اول برای کاربر تکراری و یکنواخت نباشد.مطالب تکراری تنها از محبوبیت شما بین کاربران کم کرده و باعث کاربر زدایی میشود.انشار مطالب جدید و کاملا نو میتواند موجب محبوبیت بیش از حد شما بین کاربران سایتتان شود.

قدم پنجم قرار دادن برچسب برای مطالب : برای همه مطالبتان برچسب گذاری کنید.انتخاب برچسب های مناسب و دقیق و متناسب با محتوای مطلب تاثیر چشم گیری در افزار بازدید شما دارد.

قدم ششم تبادل لینک و بنر : برای این منظور با سایر سایت ها و وبلاگ ها تبادل لینک و بنر انجام دهید تا سایر کاربران نیز با سایت شما آشنا شوند.تبادل لینک یکی از بهترین راه های جذب و افزایش بازدید است.بهتر است همیشه چند بک لینک معتبر از سایت های بزرگ داشته باشید.در سایر سایت و وبلاگ ها نظر دهید و دیگران را دعوت به مشاهده سایت خود کنید.

قدم هفتم تبلیغات : خیلی از سایت های معتبر و بزرگ رایگان تبادل لینک و بنر نمیکنند و شما باید در ازای این کار هزینه پرداخت کنید.قطعا بازدهی تبلیغات از تبادل لینک و بنر بیشتر است.برای تبلیغات همیشه سعی کنید سایت های پربازدید و متناسب با محتوای سایت خود را انتخاب کنید.مثلا تبلیغ یک سایت خبری در یک سایت ورزشی هیچ تناسبی ندارد و موجب عدم بازدهی میشود.

قدم هشتم ثبت سایت در موتور های جست و جو : برای ثبت سایت خود در موتور های جست و جو روی لینک های زیر کلیک کنید و آدرس سایت خود را وارد کنید.

لینک 1

لینک 2

قدم نهم استفاده از اسپمر های وبلاگ : البته این روش امروزه به دلیل پیشرفته شدن سیستم های وبلاگ دهی تقریبا منسوخ شده ولی درصورتی که اسپمر سالم پیدا کردید روش بسیار خوبی برای تبلیغ سایتتان به دیگر سایت ها و وبلاگ هاست.

قدم دهم کپی کردن کلمات کلیدی زیر در یکی از پست های سایتتان : کلمات کلیدی که در زیر قرار دارند را در یکی از پست های قدیمی سایتتان قرار دهید،این کلمات مهم ترین کلمات کلیدی در بین موتور های جست و جو میباشند.


کد چت روم,چت روم رایگان,چت روم بلاگفا,چت روم وبلاگ,چت,چت رایگان,کامنت چت,ابزار چت,چت نواری,چت روم رایگان,آموزش ساخت چت روم,ابزار های وبلاگ نویسی,ابزار وبلاگ نویسی,کد های وبلاگ,آموزش تغییر قالب,ویرایش قالب,دانلود قالب وبلاگ,قالب رایگان,دانلود قالب وبلاگ,قالب بلاگفا,قالب تفریحی وبلاگ,قالب خبری وبلاگ,قالب ورزشی وبلاگ,قالب دخترونه,قالب عاشقانه,قالب پسرونه,قالب فانتزی,دانلود عکس,عکس و فیلم,دانلود فیلم و سریال,دانلود با لینک مستقیم,آپلودسنتر,آپلود رایگان عکس و فیلم,آپلودسنتر دائمی,آپلود فیلم,هاست رایگان,وردپرس,بلاگفا,پرشین بلاگ,رزبلاگ,میهن بلاگ,طراحی سایت,دامنه رایگان,دامنه ir رایگان,ثبت دامنه,طراحی بنر,طراحی بنر رایگان,طراحی لوگو و بنر,لوگو و بنر رایگان,ساخت آنلاین قالب,مبدل قالب,لوگو ساز آنلاین,فتوشاپ آنلاین,ابزار وبمستر,تبلیغات,رایگان,ارزان,تبلیغات رایگان,وبلاگ طنز و سرگرمی,عکس طنز,فوتبال,حواشی فوتبال,دانلود فیلم و آهنگ جدید,دانلود سریال ایرانی,دانلود رایگان فیلم ایرانی,دانلود آهنگ جدید,دانلود با لینک مستقیم,دانلودها,بازار,آندروید,آیفون,اپل,سامسونگ,بازی,برنامه,آهنگ, کلیپ,موزیک ویدئو,هک,آموزش هک,آموزش ساخت یاهو ای دی,آموزش ساخت id یاهو,آموزش ساخت اپل آی دی,apple id,گیفت کارت رایگان,فیسبوک,فیسبوک بدون فیلتر,توییتر,اینستاگرام,مسابقه,جایزه,ایرانسل,رایتل, همراه اول,کارت شارژ,کارت شارژ ارزان,گوگل,جست و جو,وبلاگ فارسی,آموزش آپلود عکس,آموزش افزایش بازدید,افزایش بازدید رایگان,دانلود قالب وردپرس,ویبولتین,کرک,نسخه کرک شده,نسخه نامحدود,دانلود بازی آندروید,آموزش جیلبریک کردن,دانلود فیلم و سریال رایگان,ایران,فوتبال,والیبال,ورزش,ورزش 3,رپ,پاپ,خواننده, عکس های لو رفته,بازیگران ایرانی,عکس جدید,ترول,عکس طنز,عکس خنده دار,جوک و اس ام اس,اس ام اس جدید

توجه مهم : تمامی مطالب این مقاله بصورت اختصاصی متعلق به وبلاگ اصن یه وضعی و اینجاب میباشد،درصورت کپی کردن هر یک از بند های فوق،کلمات کلیدی و یا کل مقاله بدون ذکر منبع مطابق با بند 12 قانون جرائم رایانه با شرح زیر تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. (با کسی هم شوخی ندارم)

" ماده (12) هرکس به طور غیرمجاز داده ای متعلق به دیگری را برباید، چنانچه عین داده‌ ها در اختیار صاحب آن باشد، به جزای نقدی از یک تا بیست میلیون ریال و در غیر این صورت به حبس از نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج تا بیست میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد. "



زین پس به جای واژه غریب و نامانوس “موس پد” (Mousepad) بگویید: «زیرموشی»

برخی معادلهای فارسی مصوب “فرهنگستان فرهنگستان زبان و ادب فارسی” در رسانه های ایران به عنوان “کلمات طنزآمیز” توصیف شده اند. سالها پیش در یکی از برنامه های طنز تلویزیونی در ایران، مجری در کنار دکوری با شمع و گل با لحنی ادیبانه اما دستوری میگفت: «زین پس به جای واژه غریب و نامانوس (فلان) از واژه جدید و مانوس (فلان) استفاده کنید.»
پاستا: «خمیراک»

پیش از این احمد پوری، مترجم، در گفتگو با خبرگزاری “ایسنا” بسیاری از واژه های مصوب فرهنگستان را “نوزادان مرده” توصیف کرد. این مترجم گفت: «آیا امیدوارید عمه من از بقال محله شان بخواهد به او دو بسته «خمیراک» بدهد و مرد بقال نیز دریابد و دو بسته «ماکارونی» از قفسه بیرون آورد؟!»
رستوران سلف سرویس “Self-Service Restaurant”: «رستوران خویشیار»

روزنامه “شرق” در گزارش طنزآمیز در اینباره نوشته است: «امروز تو را در خویشیار دیدم و در دل گفتم کاش یار خویش با من در خویشیار بودی. کاش با تو ماست و برگ کی بخورم.» فرهنگستان زبان فارسی “رستوران خویشیار” را به عنوان معادل رستوران سلف سرویس تصویب کرده است.
,,
,,
آکنه: رخجوش

در گزارش طنز “روزنامه شرق” در اینباره آمده: « من از عشق رخ تو رخ جوش زدم و تو از رخ جوش من هی جوش میزنی.»
“اشک کباب”

فرهنگستان درباره این واژه که تصویب کرده، نوشته: «چربی فراورین شده ای که در هنگام طبخ غذا از بافتهای پرچربی یا استخوانهای گوسفند یا گاو و نیز در هنگام کباب کردن از گوشت خارج میشود.»
«آرامه: بادی با سرعت کمتر از ۵ /۰ متر بر ثانیه»
,,

روزنامه “شرق” در اینباره نوشت: «تمامی شعرای کشورمان به این باد، نسیم میگویند که نشان میدهد هیچ کدام شان باادب و زبان فارسی آشنایی ندارند بی ادبها.»
لازانیا (lasagna): «خمیربرگ»

اخیرا سایت “الف” در گزارشی نوشت: «مردم از واژه سازیهای فرهنگستان زبان فارسی استقبال نمیکنند.»
Input/Output: «درونداد، بیرونداد»
,,

فرهنگستان زبان فارسی برای واژه Input معادل «درون داد» را تصویب کرده است. روزنامه “شرق” در اینباره نوشت: «اگر اینپوت درون داد است لابد آوتپوت بیرون داد است.» در ادامه جمله سازی طنزآمیز با واژه های مصوب فرهنگستان آمده: «عزیزم، راستی، چند وقتی است که درون داد دستگاه دستکم مشکل پیدا کرده. امیدوارم بیرون دادم به مشکل نخورد. («دستی» واژه معادل “پرتابل” است.)
فلاسک: «دم ابان»

در ادامه گزارش روزنامه “شرق” دراینباره آمده: «عزیزم، تو نبودی و امروز دم ابان خالی بود.»
«آبنشین: هواپیمایی که برای نشست‏ و برخاست روی سطح آب طراحی شده است»

در ادامه این گزارش درباره تصویب کلمه «آبنشین» آمده: «حالا به هلیکوپتری که برای نشست و برخاست روی سطح آب طراحی شود چه میگویند؟ یا یک نفربر که این قابلیت را داشته باشد؟ مطمئنا پاسخ به این سوالات یکی از دغدغه های بزرگ در فرهنگستان زبان و ادب فارسی است.»
تلهپاتی (Telepathy): «دورآگاهی»

در این یادداشت درباره «دورآگاهی» آمده: «تو از حال من آگاهی نداری و با من دورآگاهی نداری، افسوس. بیا دورآگاهی کنیم با هم.»
دسر: «پِی‏غذا»

فرهنگستان زبان فارسی برای “دسر” واژه معادل «پِی‏غذا» را تصویب کرده است.
,,
هدفون: «دوگوشی»

فرهنگستان زبان فارسی برای “هدفون ” واژه معادل «دوگوشی» را تصویب کرده است. به گزارش سایت “تابناک” دکتر حسام پور، استاد دانشگاه، دراینباره گفته است: «پس از گذشت سال ها از اختراع «هدفون» دیگر نمی توان انتظار داشت مردم به آن «دوگوشی» بگویند. در واقع چنین عملکردهای منفعلانه که با تأخیر همراه است محکوم به شکست خواهد بود.»
چیپس: «برگک»

فرهنگستان زبان فارسی برای “چیپس ” واژه معادل «برگک» را تصویب کرده است.
کاپیتان (captain): «سریار»

تصویری از جواد نکونام «سریار» تیم ملی فوتبال ایران و لیونل مسی «سریار» تیم آرژانتین.
Online Training: «آموزش برخط»

“فرهنگستان فرهنگستان زبان و ادب فارسی” در ایران هر از چند گاهی واژه گزینی میکند و با تصویب این واژه ها، معادل فارسی “واژه های بیگانه” را معرفی میکند. واژه گزینی های “ فرهنگستان زبان و ادب فارسی” بارها مورد انتقاد رسانه های داخل ایران قرار گرفته است.
Bluetooth: «دندان آبی»
,,
روزنامه دنیای اقتصاد در گزارشی با عنوان ” دندان آبی ات پیدا نیست” در اینباره نوشت: « این واژه گزینی ها منطبق با معیارهای ذهنی جمعی اهل ادب و فضل است و با زبان زنده گویندگان نسبتی ندارد. حال آنکه قرار است توسط همین کاربران عمومی زبان استفاده شود. بنابراین گاه چنان مضحک از آب در میآید که انگار اهالی محترم فرهنگستان خواسته اند مخاطب را کمی بخندانند. مثلا گزینش دندان آبی به جای Bluetooth.»

تبلت: “رایانک مالشی”
,,
تنها واژه ای که در این مجموعه توسط فرهنگستان زبان فارسی تصویب نشده اما جنجالی است، واژه “رایانک مالشی” به جای تبلت است. اولین بار روزنامه بهار در مطلبی طنز درباره فرهنگستان نوشت: « آرزوهای خود را به این شکل اصلاح کنیم: “وای دلم یه آیپد صورتی اپل میخواد»: تبدیل شود به «کاش یک رایانک مالشی صا ایران داشتم.»
نویسنده : Mostafa بازدید : 2513 تاریخ : چهار شنبه 19 آذر 1393برچسب:طنز معادل فارسی کلمات,معادل طنز اصطلاحات,معادل فارسی کلمات بصورت طنز,طنز نوشته معادل فارسی کلمات,معادل فارسی اصطلاحات فیسبوکی بصورت طنز,معادل طنز اصطلاحات فیسبوکی,طنزنامه فیسبوکی,طنز نامه واژگان,طنز واژه نامه,طنز معادل فرهنگستان واژه ها,معادل خنده دار انگری بردز,استاتیوس های طنز کلمات,جک معادل سازی کلمات,استاتیوس خنده دار معادل کلمات,طنز معادل فارسی اصطلاحات,معادل های کلمات به فارسی - طنز,لایف اس ام اس,lifesms,ir,طنز معادل فارسی برخی کلمات,طنز نوشته های جدید تیر 92, , طنز معادل فارسی کلمات,معادل طنز اصطلاحات,معادل فارسی کلمات بصورت طنز,طنز نوشته معادل فارسی کلمات,معادل فارسی اصطلاحات فیسبوکی بصورت طنز,معادل طنز اصطلاحات فیسبوکی,طنزنامه فیسبوکی,طنز نامه واژگان,طنز واژه نامه,طنز معادل فرهنگستان واژه ها,معادل خنده دار انگری بردز,استاتیوس های طنز کلمات,جک معادل سازی کلمات,استاتیوس خنده دار معادل کلمات,طنز معادل فارسی اصطلاحات,معادل های کلمات به فارسی - طنز,لایف اس ام اس,lifesms,ir,طنز معادل فارسی برخی کلمات,طنز نوشته های جدید تیر 92, , طنز معادل فارسی کلمات,معادل طنز اصطلاحات,معادل فارسی کلمات بصورت طنز,طنز نوشته معادل فارسی کلمات,معادل فارسی اصطلاحات فیسبوکی بصورت طنز,معادل طنز اصطلاحات فیسبوکی,طنزنامه فیسبوکی,طنز نامه واژگان,طنز واژه نامه,طنز معادل فرهنگستان واژه ها,معادل خنده دار انگری بردز,استاتیوس های طنز کلمات,جک معادل سازی کلمات,استاتیوس خنده دار معادل کلمات,طنز معادل فارسی اصطلاحات,معادل های کلمات به فارسی - طنز,لایف اس ام اس,lifesms,ir,طنز معادل فارسی برخی کلمات,طنز نوشته های جدید تیر 92, , طنز معادل فارسی کلمات,معادل طنز اصطلاحات,معادل فارسی کلمات بصورت طنز,طنز نوشته معادل فارسی کلمات,معادل فارسی اصطلاحات فیسبوکی بصورت طنز,معادل طنز اصطلاحات فیسبوکی,طنزنامه فیسبوکی,طنز نامه واژگان,طنز واژه نامه,طنز معادل فرهنگستان واژه ها,معادل خنده دار انگری بردز,استاتیوس های طنز کلمات,جک معادل سازی کلمات,استاتیوس خنده دار معادل کلمات,طنز معادل فارسی اصطلاحات,معادل های کلمات به فارسی - طنز,لایف اس ام اس,lifesms,ir,طنز معادل فارسی برخی کلمات,طنز نوشته های جدید تیر 92, , , ادامه مطلب

 

طنز معادل فارسی کلمات ترامیسو ، کامنت ، فیسبوک ، لایک ، کراوات ، تاپ ، شینون ، دلار ، آپلود ، پینت بال ، تبلت، انگری بردز ، آنلاین و...

 

ت,معادل های کلمات به فارسی - طنز,لایف اس ام اس,lifesms.ir,طنز معادل فارسی برخی کلمات,طنز نوشته های جدید تیر 92,

 

 

 

 

طنز معادل فارسی کلمات,معادل طنز اصطلاحات,معادل فارسی کلمات بصورت طنز,طنز نوشته معادل فارسی کلمات,معادل فارسی اصطلاحات فیسبوکی بصورت طنز,معادل طنز اصطلاحات فیسبوکی,طنزنامه فیسبوکی,طنز نامه واژگان,طنز واژه نامه,طنز معادل فرهنگستان واژه ها,معادل خنده دار انگری بردز,استاتیوس های طنز کلمات,جک معادل سازی کلمات,استاتیوس خنده دار معادل کلمات,طنز معادل فارسی اصطلاحات,معادل های کلمات به فارسی - طنز,لایف اس ام اس,lifesms.ir,طنز معادل فارسی برخی کلمات,طنز نوشته های جدید تیر 92,

طنز معادل فارسی کلمات,معادل طنز اصطلاحات,معادل فارسی کلمات بصورت طنز,طنز نوشته معادل فارسی کلمات,معادل فارسی اصطلاحات فیسبوکی بصورت طنز,معادل طنز اصطلاحات فیسبوکی,طنزنامه فیسبوکی,طنز نامه واژگان,طنز واژه نامه,طنز معادل فرهنگستان واژه ها,معادل خنده دار انگری بردز,استاتیوس های طنز کلمات,جک معادل سازی کلمات,استاتیوس خنده دار معادل کلمات,طنز معادل فارسی اصطلاحات,معادل های کلمات به فارسی - طنز,لایف اس ام اس,lifesms.ir,طنز معادل فارسی برخی کلمات,طنز نوشته های جدید تیر 92,

طنز معادل فارسی کلمات,معادل طنز اصطلاحات,معادل فارسی کلمات بصورت طنز,طنز نوشته معادل فارسی کلمات,معادل فارسی اصطلاحات فیسبوکی بصورت طنز,معادل طنز اصطلاحات فیسبوکی,طنزنامه فیسبوکی,طنز نامه واژگان,طنز واژه نامه,طنز معادل فرهنگستان واژه ها,معادل خنده دار انگری بردز,استاتیوس های طنز کلمات,جک معادل سازی کلمات,استاتیوس خنده دار معادل کلمات,طنز معادل فارسی اصطلاحات,معادل های کلمات به فارسی - طنز,لایف اس ام اس,lifesms.ir,طنز معادل فارسی برخی کلمات,طنز نوشته های جدید تیر 92,

طنز معادل فارسی کلمات,معادل طنز اصطلاحات,معادل فارسی کلمات بصورت طنز,طنز نوشته معادل فارسی کلمات,معادل فارسی اصطلاحات فیسبوکی بصورت طنز,معادل طنز اصطلاحات فیسبوکی,طنزنامه فیسبوکی,طنز نامه واژگان,طنز واژه نامه,طنز معادل فرهنگستان واژه ها,معادل خنده دار انگری بردز,استاتیوس های طنز کلمات,جک معادل سازی کلمات,استاتیوس خنده دار معادل کلمات,طنز معادل فارسی اصطلاحات,معادل های کلمات به فارسی - طنز,لایف اس ام اس,lifesms.ir,طنز معادل فارسی برخی کلمات,طنز نوشته های جدید تیر 92,

طنز معادل فارسی کلمات,معادل طنز اصطلاحات,معادل فارسی کلمات بصورت طنز,طنز نوشته معادل فارسی کلمات,معادل فارسی اصطلاحات فیسبوکی بصورت طنز,معادل طنز اصطلاحات فیسبوکی,طنزنامه فیسبوکی,طنز نامه واژگان,طنز واژه نامه,طنز معادل فرهنگستان واژه ها,معادل خنده دار انگری بردز,استاتیوس های طنز کلمات,جک معادل سازی کلمات,استاتیوس خنده دار معادل کلمات,طنز معادل فارسی اصطلاحات,معادل های کلمات به فارسی - طنز,لایف اس ام اس,lifesms.ir,طنز معادل فارسی برخی کلمات,طنز نوشته های جدید تیر 92,

طنز معادل فارسی کلمات,معادل طنز اصطلاحات,معادل فارسی کلمات بصورت طنز,طنز نوشته معادل فارسی کلمات,معادل فارسی اصطلاحات فیسبوکی بصورت طنز,معادل طنز اصطلاحات فیسبوکی,طنزنامه فیسبوکی,طنز نامه واژگان,طنز واژه نامه,طنز معادل فرهنگستان واژه ها,معادل خنده دار انگری بردز,استاتیوس های طنز کلمات,جک معادل سازی کلمات,استاتیوس خنده دار معادل کلمات,طنز معادل فارسی اصطلاحات,معادل های کلمات به فارسی - طنز,لایف اس ام اس,lifesms.ir,طنز معادل فارسی برخی کلمات,طنز نوشته های جدید تیر 92,

طنز معادل فارسی کلمات,معادل طنز اصطلاحات,معادل فارسی کلمات بصورت طنز,طنز نوشته معادل فارسی کلمات,معادل فارسی اصطلاحات فیسبوکی بصورت طنز,معادل طنز اصطلاحات فیسبوکی,طنزنامه فیسبوکی,طنز نامه واژگان,طنز واژه نامه,طنز معادل فرهنگستان واژه ها,معادل خنده دار انگری بردز,استاتیوس های طنز کلمات,جک معادل سازی کلمات,استاتیوس خنده دار معادل کلمات,طنز معادل فارسی اصطلاحا

حاج منصور ارضی دعای کمیل حرم حضرت عبدالعظیم حسنی 93/9/7

 

 

 

 

   

    

 

 

  

حاج منصور ارضی دعای کمیل حرم حضرت عبدالعظیم حسنی 93/9/7

 [ جهت مشاهده و دانلود مداحي مراجعه به ادامه مطلب ]

[ از اينجا ورود به آرشيو مداحي حاج منصور ارضي]

اميدوارم از دانلود مداحي لذت برده باشيد

www.nohekhon.blogfa.com

 


برچسب‌ها: مداحي ارضي روز اربعين93, نوحه روز اربعين عربي كربلا, نوحه عربي كربلا, روضه به زبان عربي, نوحه به زبان عربي شور

فول آرشيو اين مطلب : حاج منصور ارضی


ادامه مطلب را از اينجا بخوانيد كليك كنيد

 

 

 

حاج سعیدحدادیان و حاج عبدالرضاهلالی و حاج روح الله بهمنی ۱۶ صفر ۹۳

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حاج سعیدحدادیان و حاج عبدالرضاهلالی و حاج روح الله بهمنی شب ۱۶ صفر ۹۳

 [ جهت مشاهده و دانلود مداحي مراجعه به ادامه مطلب ]

[ از اينجا ورود به آرشيو مداحي حاج عبدالرضا هلالي ]

اميدوارم از دانلود مداحي لذت برده باشيد

www.nohekhon.blogfa.com

 


برچسب‌ها: دانلود مداحی تصویری اربعین 93, دانلود جدیدترین سبک مداحی اربعین, نوحه روز بیست و هشتم صفر93, مداحی سنگین اربعین93, چلاب زنی روز اربعین93

فول آرشيو اين مطلب : حاج سعید حدادیان, حاج عبدالرضا هلالي, حاج روح الله بهمنی


ادامه مطلب را از اينجا بخوانيد كليك كنيد
[ چهارشنبه نوزدهم آذر 1393 ] [ 13:34 ] [ نوحه خون ]


حاج محمود کریمی و کربلایی حنیف طاهری ۱۳ صفر ۹۳

 
 
 
 
 
 



 
  
 
 
 

حاج محمود کریمی و کربلایی حنیف طاهری ۱۳ صفر ۹۳

 [ جهت مشاهده و دانلود مداحي مراجعه به ادامه مطلب ]

[ از اينجا ورود به آرشيو مداحي حاج محمود كريمي ]

اميدوارم از دانلود مداحي لذت برده باشيد

www.nohekhon.blogfa.com

 


برچسب‌ها: محمود کریمی شب اربعین 93, نوحه محمود کریمی 28 صفر93, نوحه کریمی شب شهادت امام رضا93, مداحی شهادت امام رضا93, روضه شب شهادت امام رضا

فول آرشيو اين مطلب : کربلایی حنیف طاهری, حاج محمود کریمی


ادامه مطلب را از اينجا بخوانيد كليك كنيد
[ دوشنبه هفدهم آذر 1393 ] [ 23:19 ] [ نوحه خون ]

کربلایی روح الله حیدر زاده بدرقه زائران کربلا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کربلایی روح الله حیدر زاده بدرقه زائران کربلا

 [ جهت مشاهده و دانلود مداحي مراجعه به ادامه مطلب ]

[ از اينجا ورود به آرشيو مداحي ديگر]

اميدوارم از دانلود مداحي لذت برده باشيد

  www.nohekhon.blogfa.com

 


برچسب‌ها: نوحه اربعین جدید, جدیدترین سبک مداحی اربعین, مداحی شور اربعین, نوحه شور اربعین, نوحه واحد اربعین

فول آرشيو اين مطلب : مداحان ديگر


ادامه مطلب را از اينجا بخوانيد كليك كنيد
[ دوشنبه هفدهم آذر 1393 ] [ 23:6 ] [ نوحه خون ]

حاج حسین سیب سرخی شب چهاردهم صفر93 هیئت روضه العباس (ع) تهران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حاج حسین سیب سرخی شب چهاردهم صفر93 هیئت روضه العباس (ع) تهران

 [ جهت مشاهده و دانلود مداحي مراجعه به ادامه مطلب ]

[ از اينجا ورود به آرشيو مداحي حاج حسين سيب سرخي]

اميدوارم از دانلود مداحي لذت برده باشيد

www.nohekhon.blogfa.com

 


برچسب‌ها: نوحه سیب سرخی اربعین, نوحه سیب سرخی 28 صفر93, نوحه شب ارعین سیب سرخی, نوحه اربعین, اربعین

فول آرشيو اين مطلب : حاج حسین سیب سرخی


ادامه مطلب را از اينجا بخوانيد كليك كنيد
[ دوشنبه هفدهم آذر 1393 ] [ 22:47 ] [ نوحه خون ]


کربلایی حمید علیمی شهادت امام حسن 93 هیئت خادم الرضا (ع) قم

 

 

 

 

 

 

 

 

 
کربلایی حمید علیمی شب شهادت امام حسن 93

 [ جهت مشاهده و دانلود مداحي مراجعه به ادامه مطلب ]

[ از اينجا ورود به آرشيو مداحي كربلايي حميد عليمي]

اميدوارم از دانلود مداحي لذت برده باشيد

www.nohekhon.blogfa.com

 


برچسب‌ها: حمید علیمی مداحی روز اربعین, دانلود تصاویر حرم امام حسین, دانلود نوحه تصویری اربعین, دانلود نوحه عربی کربلا, حمید علیمی شور

فول آرشيو اين مطلب : کربلایی حمید علیمی


ادامه مطلب را از اينجا بخوانيد كليك كنيد
[ یکشنبه شانزدهم آذر 1393 ] [ 13:23 ] [ نوحه خون ]

حاج سعید حدادیان شب یازدهم صفر 93 حسینیه فاطمه الزهرا تهران

 

 

 

 

 

 

 

 
حاج سعید حدادیان شب یازدهم صفر 93 حسینیه فاطمه الزهرا (س) تهران

 [ جهت مشاهده و دانلود مداحي مراجعه به ادامه مطلب ]

[ از اينجا ورود به آرشيو مداحي حاج سعيد حداديان ]

اميدوارم از دانلود مداحي لذت برده باشيد

www.nohekhon.blogfa.com

 


برچسب‌ها: مداحی حدادیان روز اربعین, نوحه حدادیان شب اربعین, روضه حدادیان شهادت امام حسن مجتبی, روضه اربعین, نوحه اربعین

فول آرشيو اين مطلب : حاج سعید حدادیان


ادامه مطلب را از اينجا بخوانيد كليك كنيد
[ یکشنبه شانزدهم آذر 1393 ] [ 13:13 ] [ نوحه خون ]

دانلود نوحه عصر عاشورا حاج صادق آهنگران دزفول 93

 

 

 

 

 
 
 
 

 

در این پست قسمتی از نوحه مسیر عصر عاشورا امسال حاج صادق آهنگران سال 93 قرار داده شده است

امید است مورد رضایت شما عزیزان قرار گیرد.

کپی برداری از پست تخصصی سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد عزیزانی که صاحب وبلاگ یا سایت می

باشند در صورت کپی برداری از مطالب سایت ما را با عنوان دانلود مداحی لینک بفرماید.

 

 

 
دانلود نوحه عصر عاشورا حاج صادق آهنگران دزفول 93

 [ جهت مشاهده و دانلود مداحي مراجعه به ادامه مطلب ]

[ از اينجا ورود به آرشيو مداحي دزفولي ]

اميدوارم از دانلود مداحي لذت برده باشيد

 www.nohekhon.blogfa.com

 


برچسب‌ها: مداحی آهنگران محرم امسال دزفول, نوحه عصر عاشورا دزفول آهنگران, نوحه آهنگران محرم93 دزفول, نوحه آهنگران دزفول, آهنگران عصر عاشورا

فول آرشيو اين مطلب : حاج صادق آهنگران, مداحي دزفولي


ادامه مطلب را از اينجا بخوانيد كليك كنيد
[ جمعه چهاردهم آذر 1393 ] [ 23:23 ] [ نوحه خون ]

جواد مقدم : من جانم را برای ولایت‌ فقیه و رهبرم می‌دهم

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 

جواد مقدم، مداح جوانی است که هرازگاهی شایعاتی درباره‌اش مطرح می‌شود. چندی پیش بود که یک فایل صوتی از او منتشر شد و عده‌ای با شنیدن آن، تصور کردند که جواد مقدم حرف‌هایی علیه ولایت فقیه بر زبان آورده است. اما این ذاکر جوان، با صراحت اعلام کرد که به هیچ وجه چنین منظوری نداشته و همواره خودش را سرباز ولایت فقیه می‌داند.

هر چند که می‌توان انتقاداتی به روش‌‌ها و گفتارهای مقدم و بسیاری از ذاکران شناخته شده دیگر داشت، اما قرار دادن او در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی، هدفی است که توسط جریان‌های خاص که به دنبال نفوذ در هیات‌ها هستند دنبال می‌شود. جریان‌هایی که در چند ماه اخیر سعی داشتند با پرداخت مبالغ سنگین به جواد مقدم، او را مصادره کنند که خوشبختانه ناکام ماندند. جواد مقدم تصمیم گرفت خودش به این شایعات پاسخ دهد و با صراحت ارادت خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری را اعلام کند تا جای هیچ تفسیر دیگری باقی نماند. این حرف‌های جواد مقدم آب پاکی را روی دست شایعه‌سازان و موج‌سواران این جریان می‌ریزد. عقیق لازم دانست تا این سخنان را برای حفظ وحدت هیئات انقلابی منتشر کند:

 
 
 
 
 
 
جواد مقدم : من جانم را برای ولایت‌ فقیه و رهبرم می‌دهم

 [ جهت مشاهده و دانلود خبر مداحان به ادامه مطلب ]

[ از اينجا ورود به آرشيو اخبار مداحان ]

اميدوارم از دانلود مداحي لذت برده باشيد

www.nohekhon.blogfa.com

 


برچسب‌ها: حواشی مداحان معروف, جدیدترین مراسمات مداحان, برنامه مراسم مداحان, زمان مراسم عزاداری مداحان, شماره تماس مداحان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نویسنده : Mostafa بازدید : 1180 تاریخ : چهار شنبه 19 آذر 1393برچسب:حواشی مداحان معروف, جدیدترین مراسمات مداحان, برنامه مراسم مداحان, زمان مراسم عزاداری مداحان, شماره تماس مداحان,مداحی آهنگران محرم امسال دزفول, نوحه عصر عاشورا دزفول آهنگران, نوحه آهنگران محرم93 دزفول, نوحه آهنگران دزفول, آهنگران عصر عاشورا,مداحی حدادیان روز اربعین, نوحه حدادیان شب اربعین, روضه حدادیان شهادت امام حسن مجتبی, روضه اربعین, نوحه اربعین,حمید علیمی مداحی روز اربعین, دانلود تصاویر حرم امام حسین, دانلود نوحه تصویری اربعین, دانلود نوحه عربی کربلا, حمید علیمی شور, نوحه سیب سرخی اربعین, نوحه سیب سرخی 28 صفر93, نوحه شب ارعین سیب سرخی, نوحه اربعین, اربعین ,نوحه اربعین جدید, جدیدترین سبک مداحی اربعین, مداحی شور اربعین, نوحه شور اربعین, نوحه واحد اربعین ,محمود کریمی شب اربعین 93, نوحه محمود کریمی 28 صفر93, نوحه کریمی شب شهادت امام رضا93, مداحی شهادت امام رضا93, روضه شب شهادت امام رضا ,دانلود مداحی تصویری اربعین 93, دانلود جدیدترین سبک مداحی اربعین, نوحه روز بیست و هشتم صفر93, مداحی سنگین اربعین93, چلاب زنی روز اربعین93 ,مداحي ارضي روز اربعين93, نوحه روز اربعين عربي كربلا, نوحه عربي كربلا, روضه به زبان عربي, نوحه به زبان عربي شور ,مداحي رعنايي شب اربعين93, نوحه شهادت امام رضا93, نوحه شهادت امام حسن مجتبي93, نوحه وفات حضرت محمد 93, مداحي شهادت حضرت محمد , شور هلالي دانلود اربعين, شور اربعين جديد93, اربعين جديد 2014, مداحي اربعين, نوحه اربعين, دانلود مداحي جديد عربي, گلچين مداحي ماه صفر93, مداحي عربي جديد, مداحي, مداحي صفر , مداحي, مداحي ماه صفر, نوحه ماه صفر, مداحي روز اربعين2014, نوحه عربي روز اربعين93 , مداحي بني فاطمه و هلالي محرم 93, نوحه هلالي و بني فاطمه صفر93, نوحه هلالي جديد, نوحه بني فاطمه محرم, بني فاطمه, دانلود مداحي شور اربعين93, دانلود نوحه شور اربعين93, دانلود مداحي مخصوص اربعين93, مداحي سيب سرخي, مداحي,مداحي بني فاطمه شب اربعين 93, مداحي كريمي شب اربعين93, مداحي جواد مقدم شب شهادت امام رضا93, نوحه اربعين جواد مقدم93, نوحه اربعين مقدم93 ,مداحي شهادت امام حسن مجتبي93, روضه تصويري روز اربعين93, مداحي تصويري شهادت امام رضا93, نوحه تصويري شهادت امام رضا93, هلالي شهادت امام رضا93 ,نوحه روز شهادت امام سجاد93, مداحي شام شهادت امام رضا93, مداحي روز اربعين تصويري93, نوحه راهپيمايي روز اربعين93, مداحي شهادت امام حسن93 , مداحي شب شهادت امام مجتبي93, مداحي روز اربعين93, نوحه روز اربعين 93, نوحه روز شهادت امام رضا93, نوحه شام شهادت امام رضا93 ,مداحي طاهري شب اربعين 93, نوحه شب شهادت امام رضا93, مداحي دهه آخر ماه صفر93, نوحه شب آخر ماه صفر93, نوحه اربعين93,سعيد حداديان روضه ماه صفر93, نوحه حداديان ماه صفر93, نوحه تصويري حداديان93, نوحه حداديان, مداحي حداديان,مداحي شب اول ماه صفر93, نوحه دهه اول ماه صفر93, دانلود روضهه دهه اول ماه صفر93, روضه حميد عليمي ماه صفر93, نوحه ,نوحه شهادت حضرت رقيه, نوحه ماه صفر93, مداحي خلج ماه صفر93, مداحي تصويري ماه صفر, نوحه تصويري,مداحي ميرداماد شب هشتم محرم, مداحي ميرداماد شب نهم محرم, نوحه ميرداماد شب دهم محرم, نوحه ميرداماد محرم93, روضه ميرداماد93 , مداحي محرم 93, نوحه محرم 93, مداحي محرم, نوحه محرم, نوحه ,مداحي جديد محرم 93, نوحه جديد محرم 93, مداحي, نوحه جديد, نوحه ,مداحي ميرداماد عاشورا93, نوحه شام غريبان ميرداماد محرم93, روضه ميرداماد روز عاشورا93, مداحي ميرداماد, نوحه ميرداماد , مداحي شهادت امام سجاد, نوحه شهادت امام سجاد, روضه شهادت امام سجاد, نوحه طاهري شهادت امام سجاد, نوحه طاهري شهادت زين العابدين ,مداحي محرم, نوحه محرم, مداحي محرم جديد, نوحه محرم جديد, محرم 93,مداحي كريمي, نوحه كريمي, روضه كريمي اربعين93, مداحي كريمي اربعين93, نوحه كريمي اربعين93,مداحي جديد حداديان محرم 93, مداحي حداديان, نوحه حداديان, نوحه حداديان محرم, روضه حداديان محرم, مداحي محمد كميل دهه اول محرم 93, مداحي كامل محرم93, بهترين هاي مداحي محرم93, زيباترين نوحه هاي محرم سال93, محمد كميل , ادامه مطلب

این کتاب شامل سؤال‌های پرتکرار امتحانی است. درواقع سؤالاتی که معلم‌های سراسر کشور به آن توجه کرده‌اند و از موضوع‌های مهم کتاب درسی است و همین نکات مبنای تست‌ها هستند.

به همین دلیل سؤال‌های این کتاب و میزان تکرار سؤال‌ها کمک زیادی به طبقه‌بندی ذهنی شما خواهد کرد. توجه کنید که شما فقط و فقط زمانی می‌توانید تست بزنید که روی مفاهیم کتاب درسی و به ویژه تمرین‌های کتاب درسی مسلط باشید. تست زدن بدون تسلط روی مفاهیم کتاب درسی اشتباهی است که برخی از دانش‌آموزان مرتکب می‌شوند. حل تمرین تشریحی بعد از مطالعه‌ی کتاب درسی و قبل از تست ضروری است. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم در تمام درس‌ها تمرین تشریحی حل کنید و در درس‌هایی که تراز پایینی دارید حتماً از کتاب سؤالات پرتکرار استفاده کنید.


برچسب‌ها: پرتكرار, پر تكرار, پركاربرد, پر كاربرد

از این‌جای کار به بعد وقت درو کردن 25% تأثیر هر نمره‌ی امتحان نهایی بر کنکور شماست. هم‌چنین زمان آن است که سایر دانش‌آموزان خود را محک بزنند و ببینند مرحله‌ی تثبیت آن‌ها کامل شده است یا نه.

وقت آن است که سومی‌ها یک‌چهارم راه را از سایرین پیشی بگیرند و باقی دانش‌‌آموزان خود را به بهترین حالت محک بزنند. این سبقت زمانی حاصل می‌شود که شما در امتحانات نهایی حضوری جدی داشته باشید.

برای داشتن نتیجه‌ی خوب در این امتحانات باید تمام حالات در هر بخش و تمام مدل‌های سؤالات در هر درس و در هر مبحث را قبلاً یک یا چندین بار دیده و تمرین کرده باشید.

لقمه‌ی حاضر شما برای این کار کتاب پرتکرار است. با حل مسایل و تمرین‌های این کتاب، به راحتی آب خوردن امتحانات نهایی و پایان سال را قورت بدهید.


برچسب‌ها: پرتكرار, پر تكرار, پركاربرد, پر كاربرد

براي خريد كتاب ها از سايت كانون فرهنگي آموزش كافيست روي تصوير كتاب كليك نماييد :

مباني جغرافياپيش انساني


برچسب‌ها: پرتكرار, پر تكرار, پركاربرد, پر كاربرد

براي خريد كتاب ها از سايت كانون فرهنگي آموزش كافيست روي تصوير كتاب كليك نماييد :

بخوانیم وبنویسیم پنجم دبستان


برچسب‌ها: پرتكرار, پر تكرار, پركاربرد, پر كاربرد

براي خريد كتاب ها از سايت كانون فرهنگي آموزش كافيست روي تصوير كتاب كليك نماييد :

علوم متوسطه اول( پایه هفتم)

 

علوم ششم دبستان

 

علوم دوم دبستان

 

 


برچسب‌ها: پرتكرار, پر تكرار, پركاربرد, پر كاربرد

براي خريد كتاب ها از سايت كانون فرهنگي آموزش كافيست روي تصوير كتاب كليك نماييد :

شيمي(3)

 شیمی پیش دانشگاهی


برچسب‌ها: پرتكرار, پر تكرار, پركاربرد, پر كاربرد

براي خريد كتاب ها از سايت كانون فرهنگي آموزش كافيست روي تصوير كتاب كليك نماييد :

زيست شناسي 1

زيست شناسي پيش تجربي


برچسب‌ها: پرتكرار, پر تكرار, پركاربرد, پر كاربرد

براي خريد كتاب ها از سايت كانون فرهنگي آموزش كافيست روي تصوير كتاب كليك نماييد :

رياضي سوم دبستان


برچسب‌ها: پرتكرار, پر تكرار, پركاربرد, پر كاربرد

براي خريد كتاب ها از سايت كانون فرهنگي آموزش كافيست روي تصوير كتاب كليك نماييد :

 زبان انگليسي ( 1 )

 

زبان انگليسي سال سوم


برچسب‌ها: پرتكرار, پر تكرار, پركاربرد, پر كاربرد

براي خريد كتاب ها از سايت كانون فرهنگي آموزش كافيست روي تصوير كتاب كليك نماييد :

دين و زندگي(1)

دین و زندگی دوم دبیرستان


برچسب‌ها: پرتكرار, پر تكرار, پركاربرد, پر كاربرد

براي خريد كتاب ها از سايت كانون فرهنگي آموزش كافيست روي تصوير كتاب كليك نماييد :

عربی(2)

 

عربی اختصاصی پیش انسانی


برچسب‌ها: پرتكرار, پر تكرار, پركاربرد, پر كاربرد
portekrar.ir
پرتكرار دات آي آر
مرجع کاملی از پرتکرارترین مطالب و سئوالات آزمونها در تمامي مقاطع

در صورتیکه تمایل به اشتراك گذاري جزوه و كتاب خود در خصوص پرتکرارترین مطالب و سئوالات آزمونها ، در تمامي مقاطع ، در سایت داشتید جزوه و كتاب خود را به ایمیل زیر ارسال فرماييد تا مطلب با نام شما به اشتراك گذاشته شود :
k.document1@gmail.com

برچسب‌ها: پرتكرار, پر تكرار, پركاربرد, پر كاربرد

دانش‌آموزان عزيز سوم تجربي ، سلام :

4 نمره از 20 نمره‌ي امتحان پايان سال درس رياضي 3 به مبحث مشتق اختصاص دارد.

براي کمک به يادگيري شما فرمول‌هاي اين مبحث و نکات آن در فايل پيوست ضميمه شده است.


برچسب‌ها: پرتكرار, پر تكرار, رياضي3, مشتق
دوستان خوب؛ سلام!

براي يادگيري واژگان مهم درس زبان و ادبيات فارسي بهتر است كه واژگان مهم را در يك برگ هي جداگانه براي خود بنويسيد و چندين بار مرور كنيد. سعي كنيد معاني متعدد يك واژه را به دقت ياد بگيريد تا درمتن و جمله بتوانيد آن ها را از واژگان مشابه اما غيرهم معني تشخيص دهيد. توصيه مي كنيم در يادگيري معناي هر واژه، آن را با واژگان ديگري كه از نظر املايي مشابه آن هستند، مقايسه كنيد و به تفاوت هاي معنايي و كاربرد آن ها توجه كنيد.
توصيه مي شود معنا و املاي كلمات مهم را همراه با واژگان مترادف و هم خانواده هاي آن ها ياد بگيريد.
براي نمونه، به چند مورد از واژگان مهمي كه ارزش معنايي و املايي دارند به همراه كلمات مترادف و هم خانواده ي آن ها در زير اشاره مي كنيم.



برچسب‌ها: واژگان, کنکور, مترادف, پرتکرار

هندسه از درسهایی است که خیلی از دانش آموزان تمایلی برای خواندن آن و تست زنی در آن ندارند ، در حالیکه تست زنی در این درس بسیار شیرین و در کنکور امتیاز آور است .

این فایل از همه ی مباحث پرتکرار درس هندسه تشکیل شده و خواندن این درس را برای شما آسان و شیرین می کند .

 


برچسب‌ها: هندسه, کنکور, پرتکرار
مبحث تكواژ و واژه يكي از مباحث چالش بر انگيز و دشوار كنكور مي باشد كه ما در اين مطلب قصد داريم با ارائه ي نكات كليدي اين مبحث را براي شما قابل هضم و ساده تر نماييم . اميدواريم اين مطالب راه گشاي شما در اين امر باشد با آرزوي موفقيت وبهروزي روز افزون شما درهمه زمينه هاي علمي و آموزشي .


برچسب‌ها: تکواژ و واژه, تکواژ, واژه
در كنكور سراسري سالهاي اخير از مبحث تاريخ ادبيات سه سؤال مطرح شده است كه از كتابهاي ادبيات فارسي 2 و 3 و پيش دانشگاهي است.

در این فایل به برخی تیپ های پرتکرار سئوالات تاریخ ادبیات که در کنکور سراسری چند سال اخیر مطرح شده اند اشاره می کنیم .

 


برچسب‌ها: تاریخ ادبیات, کنکور, پرتکرار
کنکوري‌هاي عزيز رشته تجربي توجه بفرماييد:

توصيه‌ي ما اينست که در کنکور هيچ درسي را کاملاً سفيد نگذاريد.

يکي از عاقلانه‌ترين راه‌هاي جمع‌بندي درس‌هاي رياضي و فيزيک اينست‌که مبحث‌هاي آسان را شناسايي کنيد و به مرور آن مبحث‌ها بپردازيد.

تعداد سؤال در مبحث حد و پيوستگي (در کنکورهاي 7 سال اخير) به شرح زير است:

85

86

87

88

89

90

91

3

2

3

3

2

2

4


 


برچسب‌ها: حد و پیوستگی, تجربی
«اقتصاد» درسي بسيار کليدي و مهم در کنکور سراسري است، به‌دليل اين‌که يک ماده‌ي درسي مستقل، با 15 سوال و فقط از يک منبع 172 صفحه‌اي است. لذا کسب درصد بالا در اين درس نسبت به ساير دروس به مراتب سهل‌الوصول‌تر است. اما در چند سال گذشته شاهد يک تغيير رويه در طراحي سؤال‌هاي اين درس بوده‌ايم که نتيجه‌ي نهايي آن، وجود تعداد بسيار زياد مسائل اقتصاد بوده است که با توجه به زمان پاسخ‌گويي اندک 10 دقيقه‌اي اختصاص يافته به سؤالات اين درس، امکان پاسخ‌گويي به تمامي سؤالات بسيار سخت شده است. علت اصلي اين امر نيز وقت‌گير بودن حل مسائل است. ما در اينجا مي‌خواهيم تکنيک‌هايي را در راستاي پاسخ‌گويي سريع به مسائل اين درس خدمت شما دوستان عزيز ارائه کنيم؛ تکنيک‌هايي که با توسل به آن‌ها ديگر نيازي به حل مسائل نيست و تنها با بررسي گزينه‌هاي سؤال، پاسخ صحيح يافت خواهد شد. نکته اي که مورد غفلت اکثر دانش‌آموزان قرار مي‌گيرد اين است که گزينه‌هاي متعدد موجود در مسائل اقتصاد در 90 درصد موارد، در عمل، کليد‌هاي ميان‌بر براي رسيدن به پاسخ هستند. در ادامه، نمونه‌هايي از به‌کارگيري اين روش در پاسخ‌گويي به انواع مسائل اقتصاد در کنکور سراسري 2 سال اخير را ملاحظه مي‌کنيد.

 


برچسب‌ها: پرتکرار, اقتصاد
در این فایل به نکاتي از کتاب رياضي پايه اشاره مي‌کنيم که مهم هستند و اغلب از آن‌ها در هر کنکور سؤالي مطرح شده است .
همه ی آنچه در ریاضی انسانی از فرمول و میان بر لازم دارید ، همه و همه در این فایل برایتان آماده شده است .
تقدیم شما دوست عزیز :

 


برچسب‌ها: ریاضی انسانی, پرتکرار, انسانی
اگر شما هم مجموعه کنکورهاي 5 سال اخیر در درس شیمی را بررسی کنید در خواهید یافت کهبسیاري از سوالها تکراري (از نظر مفهوم ) است ، و می توان براحتی آنها را در کمترین زمانجواب داد.

در مجموعه زیرمباحث مربوط به یک سري از سوال هاي پر تکرار کنکور هاي سراسري داخل و خارج کشور ریاضی و تجربی همراه با مثال هایی از آن مطرح شده است ، امیدواریم که این مجموعه الگویی باشد براي حل دیگر سوال هاي کنکور و به شما بیاموزد که فقط به مفاهیم مهم کتاب درسی بپردازید ، و از تمرکز بر مفاهیم پیچیده و بی فایده بسیاري از کتاب هاي کمک درسی و آزمون هاي آزمایشی بپرهیزید.
مطالب این مجموعه شامل 2 قسمت ترکیبات یونی و مسایل
pH می باشد. 

 


برچسب‌ها: پرتکرار, شیمی, راه میانبر, تکنیک, رمز
در این فایل می توانید سئوالات پرتکرار درس زیست شناسی کنکور را ببینید ، همچنین تستها تحلیل شده و مشخص شده که داوطلبان در دام کدام گزینه افتاده اند و تراز پاسخگویی به تستها چقدر است .
 

 


برچسب‌ها: زیست شناسی, پرتکرار
براتون سئوالات پرتکرار زبان فارسی 3 (برای هر سه رشته) رو تو یه فایل جمع و جور آماده کردیم ، بخونید و دعا کنید به جون پرتکرار دات آی آر :)

 


برچسب‌ها: زبان فارسی, پرتکرار, زبان فارسی 3

سوالات پرتکرار امتحانات نهایی دین وزنگی (3) به تفکیک دروس را در این یک فایل منسجم و کامل می توانید دانلود کنید .

نظر یادتون نره !!! 


برچسب‌ها: دین و زندگی, پرتکرار, امتحان نهایی
23 آيه پرتکرار دين و زندگي پيش دانشگاهی در کنکور را در این فایل ببینید :

 

 


برچسب‌ها: آیه, پیش دانشگاهی, کنکور, دین و زندگی
انتگرال رو هم براتون خلاصه کردیم ! خلاصه ای کامل ، گویا ، و پرکاربرد از پرتکرار ترین فرمولهای انتگرال که شما رو از رجوع به هر منبع دیگه ای بی نیاز میکنه ، تقدیم شما بهترینهای دنیا .

 


برچسب‌ها: خلاصه, پرکاربرد, پرتکرار, انتگرال, ریاضی
دانلود 5000 لغت پرتکرار انگلیسی ( ویژه کارشناسی ارشد )

 

 


برچسب‌ها: 5000 لغت, ارشد, دانلود, پرتکرار
با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز کنکوری تو این مطلب فصول مهم وپرتکرار کنکوری رو مشخص کردیم تا کنکوریا تمرکز اصلیشون روی این فصول باشه و براساس گذشته بهتون میگیم که تو کدوم دروس چه فصلاییش مهمتره.درضمن بابت طرحریزی و موجودی حرفی که میزنیم تحلیل ۱۵ سال کنکوره و تحقیق و آمار ۱۰ساله قبله . . .

 


برچسب‌ها: مهندسی صنایع, کیفیت, اقتصادمهندسی, آمار و احتمال, موجودی

لطفاً برای دیدن ادامه مطلب اینجاکلیک کنید...