عنــــصــــر شـــــــیــــک

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی

با فاصله زمانی کمتر از ۴۸ ساعت دو انفجار مهیب و تروریستی در دو کشور جان نزدیک به ۲۰۰ نفر را گرفت ولی مهمتر از وقوع این انفجارها واکنش‌های کشورهای غربی به این دو حادثه بود.

 

وقوع انفجار تروریستی و مهیب در کشور لبنان که منجر به کشته و زخمی شدن ۲۰۰ نفر شده بود هنوز تیتر یک رسانه های مختلف خبری بود که این بار قلب اروپا هم تحت تاثیر انفجارهای تروریستی قرار گرفت و در این حادثه نیز حدود ۳۵۰ نفر کشته و زخمی شدند.

ذکر این نکته که وقوع هر حادثه تروریستی در هر نقطه ای از جهان از سوی هر انسانی محکوم به شکست بوده و همواره مورد نکوهش قرار می گیرد ضروری است ولی نگاه کاملا متفاوت کشورهای غربی و حتی کشورهای منطقه به این دو رویداد تفاوت جان انسان ها را در کشورهای مختلف نشان می دهد.

وقوع این دو انفجار تروریستی در یک کشور آسیایی و یک کشور اروپایی و نحوه برخورد کشورهای آمریکایی و اروپایی این به دو مسئله بار دیگر نشان می دهد که حرکت در مسیر سیاست های هر کشوری مهمتر از دفاع از جان انسانهاست و به همین دلیل بار دیگر داستان دفاع از حقوق بشر کذایی مورد ادعای غربی ها اثبات می شود.

محکوم کردن اقدام تروریستی در پاریس از سوی تمامی سران کشورهای جهان و ابراز همدردی با مردم فرانسه از یک سو و بی تفاوتی شمار زیادی از سران کشورهای جهان در قبال رویداد تروریستی در کشور لبنان نشان دهنده سیاست های تبعیض آمیز جان انسانها به دلیل قرار گرفتن در شرایط مختلف جغرافیایی است.

امروز در حالی که حوادث تروریستی در کشور فرانسه در صدر اخبار رسانه های مختلف جهان قرار گرفته و این اقدام همچنان از سوی سران کشورها و سازمان های بین المللی محکوم می شود که در مراسم امسال حج هزاران حاجی در کشور عربستان به دلیل بی تدبیری مسئولان این کشور جان خود را از دست دادند ولی حتی یک صدم این فضای تبلیغاتی و رسانه ای برای این کشتار ایجاد نشد و این مهم بار دیگر سیاست های تبعیض آمیز غربی ها در منطقه را نمایان می کند.

چندین سال است که کشور سوریه تحت تاثیر فعالیت های همین گروه های تروریستی مورد حمایت غربی ها قرار گرفته و در طول این سالها هزاران و شاید هم صدها هزار نفر کشته شده اند ولی صدایی از کسی بلند نشده و هیچ نهاد بین المللی برای دفاع از این مردم که آنها هم حق حیات و زندگی دارند پا پیش نگذاشت.

جنایات تروریست های داعش در جریان حمله به سنجار و آواره شدن هزاران کرد ایزدی هم در سال ۲۰۱۴ از خاطر کسی نرفته است ولی نه جلسه فوق العاده ای در سطح بین المللی برای مقابله با این بحران برگزار شد و نه اینکه سران کشورهای غربی خود را به آب و آتش زدند تا برای مقابله با داعشی که خود ساخته و زائیده سرویس های جاسوسی غربی هاست، تلاش کنند.

جهان امروز در شرایطی با پدیده ای به نام داعش دست و پنجه نرم می کند که در طول سالهای گذشته همین گروهک های تروریستی ساخته و پرداخته دست سرویس های جاسوسی غربی ها جنایات مختلفی را در کشورهای اسلامی به ویژه خاورمیانه شکل داند و کسی به فکر برخورد با آنها نبود و حال که این فرزندهای خلف غربی ها دامان خودشان را گرفته است، همه به فکر راه چاره افتاده اند.

فرانسوا اولاند، رییس جمهور فرانسه در پی حوادث تروریستی پاریس و کشته شدن صدها فرانسوی، پیام تسلیتی خطاب به مردم ایران صادر کرد.

 

 متن پیام رییس جمهور فرانسه بدین شرح است:

مهناز افشار، پیمان معادی، میترا حجار، جعفر پناهی و سایر مردم عزادار ایران
اینجانب فرانسوا اولاند لازم میدانم از طرف خود و کشته های شب گذشته ی پاریس، مصیبت وارده را به شما تسلیت عرض کرده و شما را به کنترل احساسات دعوت کنم!
بی شک حملات تروریستی شب گذشته چنان قلب و روح لطیف شما را آزرده است که جایش از دور هم پیداست. مردم فرانسه به محض اینکه بتوانند بفهمند شما چرا انقدر ناراحت هستید، حتما قدردان این میزان ناراحتی شما خواهند بود. اما نقدا و تا زمانی که از شوک توامان ناشی از حملات تروریستی و شدت ناراحتی شما بیرون بیایند، به نمایندگی از آنها یک عدد پازل هزار تکه برج ایفل به قید قرعه به پاس همدردی هایتان به شما تقدیم میشود. سفیر ما در تهران شخصا بر روند قرعه کشی نظارت خواهد داشت تا حقی از هیچکدام از عزاداران تضییع نشود.
ضمنا شایان ذکر است که دولت فرانسه متعهد میشود یک عدد ساندویچ کالباس اضافی به شخص اقای جعفر پناهی تقدیم کند تا مشخص شود که این دولت قدردان همه دوستداران فرانسه که از اولین ساعات پس از حملات تروریستی دارند خودشان را جر میدهند خواهد بود.
در پایان لازم است ذکر کنم که آواتارت چقدر با پرچم فرانسه نایس شده بود جیگر!

به امید دیدار تک تکتان در سازمان انتقال خون و تزریق خونهای فرانسوی!
فرانسوا اولاند
رییس جمهوری فرانسه
14 نوامبر

French police claims the football stadium in Paris, killing three bombers blew themselves up were the only one? !!!!

 

According to the report, one of the bombers was an Egyptian passport and other Syrians? !!!!!!!!!
How might your question in the empty streets exploded because the fans after the game and did not exit
Which fool will blow your passport
This is a very suspicious incident like the September 11 Islamophobia is targeted to projects
And targeted by the French because they did not want to die and wanted a large number of bomb explosions will be heard when playing audio, not suicide
If the game was played in the audience burst behind left hundreds dead
The aim is to capture Syria

 

 

 

 افسران - صفحه نخست روزنامه کیهان 24 آبان

پیام تسلیت فرانسوا اولاند خطاب به مردم ایران!


                  مهناز افشار، پیمان معادی، میترا حجار، جعفر پناهی و سایر مردم عزادار ایران


اینجانب فرانسوا اولاند لازم میدانم از طرف خود و کشته های شب گذشته ی پاریس، مصیبت وارده را به شما تسلیت عرض کرده و شما را به کنترل احساسات دعوت کنم!
بی شک حملات تروریستی شب گذشته چنان قلب و روح لطیف شما را آزرده است که جایش از دور هم پیداست. مردم فرانسه به محض اینکه بتوانند بفهمند شما چرا انقدر ناراحت هستید، حتما قدردان این میزان ناراحتی شما خواهند بود.
به امید دیدار تک تکتان در سازمان انتقال خون و تزریق خونهای فرانسوی !!××!!

 

نویسنده : Mostafa بازدید : 1403 تاریخ : یک شنبه 24 آبان 1394برچسب:حمله داعش به فرانسه , داعش , داعش در پاریس , داعش در فرانسه , داعش اليوم , داعش در ایران , داعش نیوز , داعش در عراق , داعش در افغانستان , داعش ویکی پدیا , داعشي يقتل ابن عمه , سایت داعش , سایت داعش به زبان فارسی , سایت داعشی ها , سايت داعش , سایت خبری داعش , سایت گروه داعش , سایت رسمی داعش , سایت رسمی گروه داعش , وب سایت داعش , سایت گروهک داعش , بمب گذاری داعش در ترکیه , بمب گذاری داعش , بمب گذاری داعش در ایران , بمب گذاری داعش در تبریز , بمب گذاری داعش در عربستان , بمب گذاری داعش در استانبول , بمب گذاری داعش در مشهد , بمب گذاری داعش در بازار تبریز , بمب گذاری داعش در تهران , بمب گذاری داعش در کرمانشاه , حمله داعش به پاریس , حمله داعش به ایران , حمله داعش به ترکیه , حمله داعش , حمله داعش به مشهد , حمله داعش به سامرا , حمله داعش به دزفول , حمله داعش به استانبول , حمله داعش به تركيه , حمله داعش به مرز ایران, ادامه مطلب

 

 

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور روایت عهد 47 زمزمه های نفوذ

صوت ها

سخنرانی استاد رائفی پور- 21-8-1394-روایت عهد47-98.5 MB دانلود فایل
سخنرانی استاد رائفی پور- 21-8-1394-روایت عهد47-29.5 MB دانلود فایل

در سه مجموعه سؤالات زیر، سوالات مطرح شده از کتابهای شیمی ۲ و ۳ و ۴ در کنکور سراسری ۱۰ سال گذشته به تفکیک فصل های کتاب آورده شده است که مجموعه ای بسیار خوب و مناسب برای استفاده معلمان در تدریس برای آشنا ساختن دانش آموزان با سوالات کنکور می‌باشد.

اما ابتدا نگاهی آماری به تعداد سؤالات شیمی در کنکور ریاضی و تجربی در ۵ سال اخیر، به تفکیک فصل‌های کتاب:

AmarShimiKonkoor90-94

 

 

سوالات شیمی۲ در آزمون های سراسری ۸۵ تا ۹۴ – به تفکیک فصل‌های کتاب
لینک کمکی
Size: 712 KB  |  Format: PDF

سوالات شیمی۳ در آزمون های سراسری ۸۵ تا ۹۴ – به تفکیک فصل‌های کتاب
لینک کمکی
Size: 790 KB  |  Format: PDF

سوالات شیمی۴ در آزمون های سراسری ۸۵ تا ۹۴ – به تفکیک فصل‌های کتاب
لینک کمکی
Size: 970 KB  |  Format: PDF

به درخواست برخی دوستان نسخه‌های خلاصه شده (۵ ساله) نیز تهیه شد:
سوالات شیمی۲ در آزمون های سراسری ۹۰ تا ۹۴ – به تفکیک فصل‌های کتاب
سوالات شیمی۳ در آزمون های سراسری ۹۰ تا ۹۴ – به تفکیک فصل‌های کتاب
سوالات شیمی۴ در آزمون های سراسری ۹۰ تا ۹۴ – به تفکیک فصل‌های کتاب

 

 

کلید سؤالات شیمی کنکور
Size: 199 KB | Format: PDF

پاسخنامه تشریحی سؤالات شیمی کنکور (۸۵ تا ۹۱) تهیه شده توسط جناب آقای عزیزی
Size: 4 MB | Format: PDF

پاسخنامه تهیه شده توسط جناب آقای نوری


یک نکته کاربردی:

در صورتی که می‌خواهید هنگام پرینت فایل‌های pdf، دو صفحه در یک برگه چاپ شود، در نرم افزار Adobe Reader یا Acrobat Reader، پس از اجرای دستور Print از منوی File (یا زدن میان‌بر Ctrl+P) در بخش Page Handling تنظیمات زیر را انجام دهید:

Page Scaling: Muliple pages per sheet
Page per sheet: 2
Page Order: Horizental Reversed

مانند شکل زیر:

اولین شعبه کی اف سی در تهران بصورت رسمی کار خود را شروع کرد.

 

 

به گزارش مصاف،  در آستانه سیزدهم آبان، اولین شعبه رستوران کی اف سی در تهران به صورت رسمی کار خود را شروع کرد.این موضوع در حالی اتفاق افتاد که پس از مخالفت با افتتاح مک دونالد در ایران و حواشی پیرامون آن، ناگهان این فست فود آمریکایی که مجوز خود را پس از بیانیه لوزان و در اردیبهشت ماه گرفته است، کار خود را آغاز کرد. این رستوران در یکی از خیابان های به نسبت خلوت غرب تهران افتتاح شد و می توان آن را قدم اولیه برای آزمایش راه اندازی این مجموعه در تهران دانست.

 محیط داخلی و دکور این رستوران شبیه به پرچم آمریکا است و با حضور در این فست فود اگر به دور و اطراف نگاهی کنید متوجه می شوید که این مجموعه یک مجموعه آمریکایی است و از محیط اطراف تفاوت دارد. سایت KFC.IR نیز این شعبه را در سایت خود جا داده و این نشان می دهد که این شعبه زیر نظر آن فعالیت می کند.

مخاطبین اطلاع دادند که با سوال از سرپرست مجموعه متوجه شده اند که ماهیانه چند ده میلیلون تومان بخاطر استفاده از لگوی این مجموعه برای کی اف سی ارسال می کنند. کی اف سی متعلق به کشور آمریکاست و اگر این پول برای آمریکا ارسال گردد خود این پول سرمایه ایست (ولو اندک) که به اقتصاد آمریکا کمک می کند.بدیهی است که آمریکا دشمن اصلی ایران است و از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به ایران دریغ نخواهد کرد. علاوه بر این نفوذ فرهنگی که رهبر انقلاب بر روی آن تاکید دارند و دولت و ملت را از آن برحضر داشته اند با راه هایی شبیه به این اقدام صورت می گیرد و خطر بزرگی را برای کشور در پی دارد.

در پایان یادآوری یک نکته از پیام رهبر انقلاب به رئیس جمهور لازیم و ضروریست که در زیر آن را دوباره می خوانیم:

«در خاتمه همان‌طور که در جلسات متعدد به آن جناب و دیگر مسئولان دولتی یادآور شده و در جلسات عمومی به مردم عزیزمان گوشزد کرده‌ام، رفع تحریم‌ها هر چند از باب رفع ظلم و احقاق حقوق ملت ایران کار لازمی است، لیکن گشایش اقتصادی و بهبود معیشت و رفع معضلات کنونی جز با جدی گرفتن و پیگیری همه‌‌جانبـه‌ اقتصاد مقـاومتی میسر نخـواهد شـد. امیـد است مراقبت شود که این مقصود با جدیت تمام دنبــال شود و بخصوص به تقویت تولید ملی توجه ویژه صورت گیرد و نیز مراقبت فرمایید که وضعیت پس از برداشته شدن تحریم‌ها، به واردات بی‌رویه نینجامد، و بخصوص از وارد کردن هرگونه مواد مصرفی از آمریکا جداً پرهیز شود.»